Onsdag morgon på Irland




Det är kallt här på Woodgrove idag
så jag och Stella myser framför elden istället för att göra nåt vettigt




Jag funderar på om jag kanske borde ta och börja stöka om i huset idag,
och förbereda för lördag då lilltjejen kommer. Det är ju så många småsaker
som man måste tänka på.. och flytta undan sånt som Stella inte rör, fast som kan vara lockande
för en minitjej..

Jag sneglar även lite surt på böcker jag borde läsa .. för att kunna skriva arbetena
som måste in till veckan .. och jag VET.. jag borde prioritera det.. men det är ju så svårt
att ta sig i kragen när det är så varmt och skönt framför elden.
Kanske får jag tummen ur när jag piggnat till lite .. det blev ju ingen sovmorgon
idag heller, så jag får dricka lite kaffe nu tror jag .

Go'morron !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback