Nu är det bestämt !!



Nästa lördag kommer hon !!!!




Jag pratade just med uppfödaren Mary och hon sa att vår lilla tjej är UNDERBAR
och har vuxit upp till en fantastisk valp !
Det låter ju lovande!

Så nu har jag hunnit ringa min vetrinär och bokat tid för checkup och grejer,
och Lisa blev alldeles till sig då hon hörde att vi skulle få tillökning i familjen!
Det är verkligen skönt att ha så bra kontakt med vetrinären och hans personal,
då känner man verkligen att de bryr sig ! =)


Nu ska jag fortsätta tvätta och packa.
För imorron är det fullt ös medvestlös som gäller med mitt pluggande !!


Jippie vad jag är glad!!!!



Kommentarer
Postat av: Louise

åååh. det är ju hur underbart som helst att få hem en valp! Lycka till med henne! :)

Postat av: emma

Nästa lördag!? - det låter som en evighet att vänta på en valp.. åh va mysit det ska bli. pink pink, i tidig morgonstund hihi ;) Ni har så fin skog åxå, att gå me hundarna i, och inte är det så djup snö heller, såg på dina bilder.. fin skog. Saknar dej, kommer du å firar nyår me mej å janne som in the old days? snälla!

2008-12-05 @ 20:02:58
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: Kajsa

men snaaaaaaaaaart är lillan hos er!!! tjohoo. jag vill åxå haaa.....buhuuu

2008-12-05 @ 21:40:11
Postat av: Plogflickan

Grattis till söta valpen o lycka till!

2008-12-06 @ 15:23:16
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: förstår att du håller på att längta ihjäl dig, det skulle jag oxå göra! minns när jag gick och väntade på min i hela ett halvår innan (han var planerad redan innan hans födsel), tror aldrig tiden har gått så långsamt som då. och den sista veckan gick ju i slowmotion! men det är ju såå himla kul med valpar! :)



Och jag tror det kommer gå bra med er andra hund. är det samma ras förresten? hur gammal är den? Hundar brukar ju vara snälla mot valpar (dock finns det ju alltid undantag).



Men lycka till i alla fall :) Håller tummarna för att det skall gå super!

2008-12-06 @ 18:27:57
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback