ledig onsdag??


Onsdagar ar jag ledig.
Superledig till och med, eftersom jag varken har forelasningar eller undervisar.
Okej.. jag borde ju plugga ... men jag kan ju iallafall fa lite sovmorgon, om jag skulle vilja.

Men inte idag.
Idag pa min lediga dag vaknade jag kllockan 06.00, akte hemifran 07.00
och sitter nu pa biblioteket pa skolan.
Varfor?
Jo for att jag  har aningens panik over mina uppsatser,
men ocksa for att jag ska luncha med VARLDENS BASTA AISLING idag !!!
Wihoo!
Antligen har vi lyckats fa ihop vara scheman ( jaja.. mitt schema..) sa vi
kan ata i lugn och ro, och sitta och surra efterat.

Jag langtar tills klockan blir tolv!!

Nu ska jag attackera bokhyllorna uppe pa sociologiavdelningen, och forsoka
hamstra pa mig sa mycket info som mojligt om marxism & culture och hur man bast skriver en
fin critique of any qualitative research. urkas.

Mina tar har for ovrigt domnat bort . Det ar helt sjukt hur kallt det ar har idag!!!
Far nog kopa mig en kaffe innan jag borjar :)


Trevlig Onsdag allihopa !!!


Kommentarer
Postat av: emma

tror du det brann LITE på eran skola...

Postat av: emma igen

nu går det visst lämna kommentarer. jag har haft lite problem med det.. när flyttar valpen in?

2008-12-03 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback