jag vill soooova !!



Idag är jag dödligt trött ...

Inte pga valpen, utan det är mina nya grannar ( 4 ungdomar) som levt jävel.
De fick en ordentlig avhysning i lördagsnatt av min granne Mary för att de levde om
så mycket att Mary's familj inte kunde sova PÅ ANDRA SIDAN GATAN !!
hujedamig.
Just nu känner jag att jag vill gå över och ringa på deras dörr kring 08 och hoppas
att jag väcker dem.. och säga att de måste dra ner på volymen lite ikväll.
Jag bryr mig inte om de festar och har kul, men när jag vet att jag och Trev ska upp kring 06
så känns det så förbannat träligt att ligga och snurra runt i sängen hela natten utan att kunna sova ..


Idag är det fullt upp.
Först ska jag och valpen iväg på vetrinärbesök klockan tio
sen ska jag hem och skriva uppsats.
Efter det så måste jag hämta Alex på skolan då Mamens bil har dött..
Och slutligen blir det till att bänka sig framför datorn för att skriva klart uppsatsjäveln som
ska in imorgon..
Jag hade ju tänkt åka och lämna in den på eftermiddan, men då var ju min PhD professor
tvungen lägga vårt möte klockan 10.00.. så då är det bara att pallra sig dit.




Valpstackarn har fortfarande inget namn.. jag funderade lite på Tindra ( då Cara inte kändes "rätt" när
jag gick runt och sa det för mig själv *s*)
men det var inte populärt... så nu ska jag dricka mitt morgonkaffe
och ögna mig igenom hundnamn på internet





Kommentarer
Postat av: sussi

jag veeeeeeet... har inte orkat... hehe... ibland har man ingen lust bara.. :) men d är bra me mig.. stannade i sthlm å jag å anna pluggar vi nätet å tele... :) kramar



ps. jag tycker ni ska ta det hon e döpt till.. :)

2008-12-16 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback