jag har försovit mig !!!



Jag försov mig i morse.
Rejält.

Jag minns inte ens att mobilens alarm har gått.. jag vet bara att jag vaknade till när
Trevs telefon började ringa..
Vanligtvis så vaknar ju han tidigt han med, förutom idag så klart, då han skulle börja
sin dag i Cashel, och det är ju rätt nära oss.. så hans väckare hjälpte alltså inte mig idag..

Det känns surt att jag försov mig just idag, för jag har bara en lektion, och det är även den
sista Qual. Analysis .. så jag hade ju gärna varit där.. Jag måste ju ändå in, eftersom jag undervisar
klockan 13.00 .. men lektionen..ja den missade jag.

Jag funderar på att stanna hemma i helgen ( Trev ska till Donegal) och försöka skriva en av
uppgifterna som ska vara bortgjorda innan jul.
Det skulle vara så skönt att inte behöva stressa med den, speciellt eftersom vi snart får hem
lillvalpen, och allt annat som måste göras innan sista januari.
(jag vet att det känns som att jag har hur mycket tid som helst till dess, men jag har lärt
mig att tiden aldrig räcker till när det gäller uppsatser och sånt !!)
Till råga på allt så måste jag skriva en superansökan för ett stipendium, som till stor del
avgör huruvida jag kan göra mitt PhD nästa år.
Får jag inte pengarna så vet jag inte vad jag ska ta mig till. För det är ju inga små summor
det handlar om.. så det måste jag också kämpa med.

Vilket långt och tjatigt inlägg det blev, jag som bara skulle beklaga mig över min försovning..

Hoppas du har en toppentorsdag !!!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback