irriterande



Jag hade langtat efter en kopp kaffe hela vagen till skolan
och nar jag kom fram sa insag jag att det lilla kaffe som fanns kvar skulle precis
racka till en kopp. MIN kopp.
Lukten av kaffe spred sig i rummet och jag kunde kanna smaken pa tungan.
Jag hallde i lite mjolk .. och min lycka var som bortblast . . for runt i min
kaffekopp sa simmade stora, ackliga klumpar av dalig mjolk..

Sa nu sitter jag har, kaffesugen som attan, och funderar pa om jag ska offra
tid och mina sma kronor pa att ga och kopa en kopp kaffe.. eller lite mjolk
sa jag iallafall kan dricka T hela dagen..
Bekymmers bekymmer.



Idag skickar jag en stor kram till min basta storasyster.
Bring the bitch down !!!


Forresten. I eftermiddag ar det visst julfest bland oss sociologi-personal.
Det hade jag minsann lyckats glomma bort mitt i stressen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback