inget party för Stina



Middagen är lagad och tvätten snurrar runt i tvättmaskinen...
Nu är det bara Trev som fattas så vi kan få börja varva ner här hemma .

Eftersom jag lyckades somna på soffan tillsammans med Stella i några timmar
så blev inte min dag som planerat, men resten får helt enkelt hinnas med imorgon
innan vi åker på "tidigt julfirande" hos Declan och Mamen.
( vi firar ju på juldagen.. så vi åker upp till Donegal på julaftonsmorgonen..)
Det blir inget partajande för mig imorgonkväll däremot, eftersom jag tagit på mig att köra
upp till Donegal på onsdagsmorgonen.. plus att jag nog lämnar Trev hos Declan och
åker hem med hundarna istället för att sova över. Det är ju så mycket enklare, plus att då får
jag ju ( förhoppningsvis) en god natts sömn innan körningen till Donegal.


Nu ska jag efterlysa min käre sambo, det knorrar i magen, jag vill äta middag .. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback