idag är det sista dagen ..


... av undervisning innan jag får jullov på riktigt !!

=)


Jag hade ju egentligen min sista lektion förra veckan, men eftersom mina elever inte slutar
förräns idag så har jag fått knoga på..

Jag har även en kontorstimme att " sitta av" .. då en stor del av eleverna har en föreläsning då..
Jag ska ta med mig en bok som min professor tyckte jag skulle läsa inför stipendieansökan
så det blir ju bra att få det bortgjort. Kanske blir att läsa lite "Marxism & Culture " också, då det är
nästa uppsatsen som ska in.. just efter nyår.. inte kul.

Nu ska jag dricka T och försöka vakna till lite. Helt sjukt att jag varit uppe sen 06.30.. alltså en hel timme, och
jag ser fortfarande alldeles suddigt av trötthet.. =)





sånt här tycker vi på no.50 om på morgonkvisten =)





Kommentarer
Postat av: Mija

Jag fick också jullov idag..



Hade sista redovisningen kl 13 och när jag gick ut ur klassrummet kl 14.15 så var jag HELT SLUT och tömd på energi...



FYY.....



Nu ska jag bara vila o ta det lugnt hela jullovet. Det tycker jag att du också ska göra.



KRAM KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback