har jag fått ett nytt jobb ???



I höstas sökte jag ett undervisningsjobb på min skola.
De sa att de skulle återkomma så snart de visste något mer.
Sen fick jag mitt andra undervisningsjobb, och tänkte inte något mer på det.

Döm om min förvåning då jag ikväll fått ett email från fakulteten där jag sökte
mitt första jobb, där de bifogat diverse grejjer, bla.en handbook, directions och ett
KONTRAKT ! What the .. ????
Betyderdet att de vill anställa mig? Har jag fått jobbet ? Det vore ju bra om de hade skrivit det i sitt
email också, så jag vet.. Eller ??


Frågan är ju om jag ens är intresserad längre...

Jag menar, jag har ju redan jobb.

Det är lustigt det där. När man är dödligt fattig och sysslolös så finns det INGENTING.
Och när man väl får in foten nånstans, då jäklar haglar erbjudandena.


Typiskt.



Kommentarer
Postat av: embla

skumt de där med kontrakt och allt.. ja, visst är det typiskt att allt ska komma samtidigt. när kommer lilla gumman då? längtar- gör jag nästan när jag läser det du skriver, men jag kommer ju knappast få träffa den nya valpen..

det är klart vi kommer på holiday till Irland sen :)

men du får nog komma hit före, om vi ska känna igen varandra sen .. så vi inte har blivit så gamla och grå så vi alla ser ut som jultomten nästa gång vi ses.. jo, det är nog min tur faktiskt, det är ju 8 !!! år sen jag var i Dublin!!.

Postat av: embla

skumt de där med kontrakt och allt.. ja, visst är det typiskt att allt ska komma samtidigt. när kommer lilla gumman då? längtar- gör jag nästan när jag läser det du skriver, men jag kommer ju knappast få träffa den nya valpen..

det är klart vi kommer på holiday till Irland sen :)

men du får nog komma hit före, om vi ska känna igen varandra sen .. så vi inte har blivit så gamla och grå så vi alla ser ut som jultomten nästa gång vi ses.. jo, det är nog min tur faktiskt, det är ju 8 !!! år sen jag var i Dublin!!.

2008-12-02 @ 12:15:00
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: embla

min komment försvann

2008-12-02 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback