ett överraskande telefonsamtal =)



Trev ringde just..
.. bara för att säga att han älskar att åka tåg ..
Haha.
Han som alltid kör överallt (mest för att han behöver jeepen under dagen.. på jobbet och så..) och
har avskytt all kollektivtrafik.. så jag blev glatt överraskad =)
Kanske betyder det här att jag kan få köra hans jeep oftare här framöver, nu när han
insett hur skönt det kan vara att spendera morgonen slumrandes på ett tåg istället för att sitta fast
i rusningstrafiken =)

Nä, nu ska jag gå och locka håret med min bästa vågtång, och försöka
starta dagen så smått.
Jag förundras över hur jag kan vara så trög och göra upp en eld i vardagsrummet
varje morgon.. när jag VET hur svårt det kommer vara att slita sig från
den och göra nån nytta..

=)

Hoppas du får en härlig fredag !!







.




Kommentarer
Postat av: sussi

ja.. 8 år på universitet är tough shit.. jag skulle inte orka... mest för pengarnas skull, luspankheten... :( kramar

Postat av: sussi - again

va spännande!!!! å mysigt! vi är oxå sugna på hund, men i så fall en sån ras som sover till minst tio å bara behöver gå ut på prommis en gång om dan.. hehe

2008-12-12 @ 09:54:07
Postat av: sussi

hihi, tur att stella e så då när ni ska få en till knodd! :) ha en bra helg å hälsa trev! :) kram

2008-12-12 @ 10:32:10
Postat av: embla

kommer hon nu eller, vofsen??? vi vill se bilder!

2008-12-13 @ 19:07:23
URL: http://lungarden.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback