avsky



Har jag någonsin sagt att jag avskyr att städa ? ?

Well. Nu var det sagt igen.



Saken görs inte bättre av att jag måste hålla utkik efter en karl som ska komma och hämta
en maskin .. nån gång innan "dinnertime". Jaha. Är det 12 kanske? eller kanske mer kring 14.00 ?
Jag hade ju som hoppats att slippa ha nyllet i en skurhink när de kommer.. men det kommer nog bli så trots allt.


Fast egentligen.. allra mest av allt .. så skulle jag vilja lägga mig på soffan, med Stella vid fötterna och slumra en stund.
Det är nog lika bra att ta tag i allt innan Izzie vaknar igen.. allt tar ju lite längre tid när hon är i farten ..=)




Kommentarer
Postat av: janne

så du står mest och spannar på karlar... ja städa vet ja inte om de är din största talang...men du är rätt bra ändå stina...hoppas du har de gott,föresten väntar vi smått..hoppas de blir en snopp... de är no de enda julrim jag kan känna mej stolt över...go jul

2008-12-22 @ 14:08:11
Postat av: Stina svarar Janne

Janne !!! Jag saknar dig !!! Jag vill komma hem och sitta och dricka kaffe hos dig och Emma och jag vill bli sur för att du retas med mig hela tiden.. och så vill jag komma hem och snosa på er "blivande" gullunge ! Janne !!!!

2008-12-22 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback