what a wonderful day !!

Idag är en härlig dag
mest för att allt är som det ska
!
Men jag har som vanligt alldeles för mycket att göra
med mitt sociologi arbete som jag hade tänkt ha klart för
inlämning på tisdag !
Det ni !
Det känns extra ambitiöst med tanke på att jag inte ens har börjat skriva det
!!
Haha
Men det kommer bli bra tror jag
för jag har hittat saker som aldrig riktigt diskuterats i akademisk litteratur
när det gäller Social Capital
och min handledare blev lyrisk när vi diskuterade det igår =)

Stina kan minsann !!
=)


Tack käre mr. Putnam för att din jädra bok
kanske kan ge mig ett bra betyg i mitt special arbete =)

Haha !!

image245


Åh vilken bra dag det är idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback