the morning after the night before

Jag hade så himla trevligt hos Mary & Andrew igår kväll
!!
Alldeles för trevligt kan jag tycka nu så här dagen efter
då det egentligen blev för många goa drinkar
och jag kom mig i säng alldeles för sent för att ha nåt endaste hopp om
kreativitet ska infinna sig idag.
Jag fick även några nattliga samtal av partajande vänner
och även Trev slog en signal när han full och glad var
på väg att gå hem från stället de varit på.

En bra sak var ju iallafall att jag fick sova till klockan 12.00 idag
och det är ju verkligen ett slags
REKORD
!!!
behövdes ju då kan jag säga.


Overall var det en hemskt trevlig kväll

och det kommer garanterat att upprepas

bara jag nu får allt skoljobb bortgjort!


Det är så himla bekvämt att bara traska över gatan

för att komma hem
mitt i natten
istället för att köa till taxi, snubbla runt och sen förhoppningsvis
komma sig hem
!

kul kul kul kul kul kul

Dagens tanke går till Trevor
som förmodligen har väldigt ont i huvet idag
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback