telefon Trevor

Nu ringde Trevor
och
han påstår att han inte har ont i huvet
utan säger att han mår såååå bra så.
Det får vi väl se när han kommer hem ikväll.

Själv sitter jag och transkriberar intervjuer för fulla muggar,
och sen ska jag läsa igenom lite litteratur som jag behöver.
Men eftersom jag är så rackarns effektiv (ehh...) har jag även hunnit ringa till
vetrinären bredvid Trev's föräldrar, och bett henne plocka ut Stella's
tabletter som hon behöver
så Trev kan bara hämta upp dem innan han åker.
Sist blev det ju fel, för att Trev fick för sig att Stella vägde över 5 kilo (??)
och Ulrike var inte där, utan nån annan assistent ...
så det blev lite tokigt..

Nu är då allt fixat och klart och allt Trev behöver göra är att hämta upp dem
!
Det är bra att plan ahead =)



Kommentarer
Postat av: kajsa

http://www.tenacious.se/... tror du jag är nå sugen???

2008-04-20 @ 19:15:47
Postat av: sussi

var d du som ringde? hihi... jag såg att jag hade ringt upp lite senare.. men då svarade tydligen inte du.. hihi... kramar!

2008-04-20 @ 19:21:40
Postat av: kajsa

jag såg just att dom var högställda. vill inte ha det ju... men på http://sunstreams.syns.nu/ var det ju hur fina hundar som helst. lågställda, släthåriga. ojoj jag är för ivrig nu känner jag. nu ska jag lugna ner mig...

2008-04-20 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback