Professor O'Riain

fick för övrigt just ett email från vår "head of department"
Professor O'Riain
där han skrev lite om möjligheter till sommarjobb där i sommar
och det låter ju rätt behändigt kan jag lova...
Lönen är ju absolut inget att hurra över
men 11,000 skattefritt för att göra i princip samma sak som jag gjort
nu under mina tre år på deras college är ju ändå rätt okej.

Jag ska prata med honom om det till veckan tror jag
för att få lite mer detaljer.
Jag skulle ju helst bara vilja sova i en solstol hela sommaren
men med tanke på hur taskigt väder vi hade här förra året kanske
det är lika bra att skaffa sig ett jobb i några veckor
=)

Så det finns iallafall EN professor som mailar sina elever på en söndag!

önskar bara att mailet jag verkligen vill ha kommer nån gång

!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback