personligt rekord !!!

Idag har jag slagit personligt rekord i uppsatsskrivning.
På 4 (!!) timmar lyckades jag få ihop en uppsats på 3,069 ord om
Irländska välfärdsstaten och re-calibration.
Starkt jobbat!
Jag och Aisling fick nämligen panik kring halv elva, då vi insåg att deadlinen av nån konstig anledning var kl 12.00..
inte mellan 16-17 som det brukar vara..
Efter ett snabbt email med en vit lögn till föreläsaren fick vi lämna in
våra underverk kl 15.00 istället
och det blev stressigt kan jag lova.
När jag mailat min uppsats till Aisling (hon skulle skriva ut och lämna in min också, eftersom jag bor så långt borta) så läste jag igenom vad jag skrivit, och det är verkligen inte sammanhängande eller relevant på något endaste vis.
Nåväl.
Den är ju då inlämnad.

Nu har jag tänkt försöka komma mig ner från min koffeintrip som hållt mig uppe tills nu
och försöka få i mig frukost.
Sen ska jag nog lägga mig i soffan och slöa lite tror jag.. tills Trev kommer hem..när det då ens blir.

Jag är alldeles utmattad efter den här hemska dagen
men jag tror att min insats får ta plats bredvid mitt MVG i sociologitentan som jag bara pluggat till
samma morgon som jag satt tentan.
Jag arbetar bra under stress - Det är väl en egenskap som är bra att ha på mitt CV ? =)



 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag!
KRAM =)

Postat av: Emeliie

Shit! Duktigt:)

2008-04-04 @ 17:50:18
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: Kajsa

finalen? what? har jag missat nått? det väl åtta kvar? what what what? =)

2008-04-04 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback