party på Irland

.

Nu mår jag bättre.
Trodde jag höll på att kolavippa där ett tag =)

Som sagt var så åkte vi till Trevvans kompis Darren igår
på lite 30 års kalas.

Där bjöds det på grillat och gofika
tillsammans med mycket god dryck =)

Darrens föräldrar hade kommit ner från Donegal i smyg,
så de var också där..

Efter ett tag gick vi ner på puben och när de stängde
gick vi hem och fortsatte partajandet hemma i huset istället.

Jag hade verkligen jättekul, men usch vad det straffade sig idag...
blä
.
Det är såna här dagar jag verkligen vet varför jag inte festar så ofta
=)

Av nån konstig anledning tar det jättelänge att ladda upp bilderna här
så jag gör det nån annan dag,
men de ligger på
min pixbox, så kika in där så länge om ni vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback