nu är det dags!!

Nu är det snabbskrivning av 10,000 ord som gäller
om mitt sociologi spec.arbete ska bli klart.
Jag hade ju tänkt vara duktig och lämna in det på onsdag
så jag hinner fådet inbundet innan värsta ruschen börjar
men det ser lite havtaskigt hoppfullt ut just nu.
Det kan ju bero på att jag fortfarande klurar på min research question
och fast jag vet vad jag vill skriva så kommer inte orden ut genom fingrarna
..
de försvinner nånstans mellan hjärnan och tangentbordet.

Men det ska gå bra!
Jag presterar ju faktiskt bäst resultat under stress
(?)

Nu ska jag iallafall sätta mig med mina intervjuer en stund
och analysera
och dela in dem i olika grupper
och se vad jag måste skriva om...
några saker har redan kommit upp iallafall..
sånt som till exempel
gender
ethnicity
&
personal safety.

Det är ju alltid en början.

Hoppas bara jag orkar till slutet =)


Kommentarer
Postat av: sussi

good luck gumman!

2008-04-21 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback