monday

Nu tjorvar blogg.se.
Vi får se om det här inlägget kommer sig upp.
Det förra jag skrev försvann nånstans
och is nowhere to be found.

Idag har jag haft en jobbig men okej dag.
Jag kom mig för att börja på mitt andra special arbete
som ska lämnas in alldeles för snart.
Jag fick då 1,700 ord skrivna
och tillsammans med de ca. 4,000 som jag har sen förut
så har jag kommit lite närmre mina 10,000 ord om
finansiering av äldrevård.
Verkar som att jag kommer få spendera hela helgen tillsammans med mina böcker och
min laptop medan Trev ska åka till Donegal och roa sig.
Typiskt.
Extra typiskt är att det är en långhelg så han kommer bli borta ända
till måndag !!
Inte kul för mig.

Nu ska jag då snart krypa ner under täcket

för imorgon har jag en lång och tung dag framför mig.

Märker just att Trev och Stella har somnat tillsammans på soffan.

=)

Idag så grattar vi
Mija
som är duktig i skolan =)


Kommentarer
Postat av: sussi

klart jag ska ha en stor! ;) kram på du!

2008-04-29 @ 10:41:03
Postat av: Mija

Men så du då.....
*ler o rodnar*

Tack för den, men du veeeet ju hur jävla mycket det kostar.... jesus.. jag känner mig uppäten vissa dagar... :)

Du, ditt boktips...
Jag säger bara wow!
Jag lånade givetvis boken (fast på svenska, den fanns inte inne på engelska), sen beställde jag den engelska varianten på nätet, och nu har jag läst mer än halva... REDAN!

Den är UNDERBAR.
Like you said.. man skrattar, man gråter, man häpnas, man funderar, man blir rörd, man tänker.. Jag ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för just "din bok" även om halva klassen tyckte jag var galen som valde en så "tjock" bok... ;)

Hellre en tjock och intressant bok än en tunn och ointressant sådan.. ;)

Så återigen.. TACK för att du är den du är!



Förlångtbortaförenkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback