hästar till salu

.

Bara för att jag vet att jag har annat jag måste göra idag
så kommer jag så klart på att jag måste köpa en häst i sommar.

Jag vet att jag inte kommer göra det, för jag har inte tid med nån
ny pålle...
men det hindrar inte mig från att spendera alldeles för mycket tid
bland "Hästar-till- salu" sidorna på internet
och jag har hittat en speciell som jag inte skulle tacka nej till.

måste bara övertyga Trev om att han vill lägga 10,000 euro på
en häst
!

Kanske finns hopp för en till hundvalp trots allt =)


image265

Älskade Kastello (Kalle) som inte fick leva lika länge som han borde
pga av ont i benet...

Kommentarer
Postat av: sussi

hahahha! knasis! du e verkligen i handlartagen nu! =) men en häst? köp en til hund istället.. iofs ett bra sätt att försöka övertala trev.. hehe..

2008-04-23 @ 10:37:18
Postat av: Mija

DU också hästtjej?? Visste jag inte.. Jag satt JÄMT och kollade hästar-till-salu ett tag... sen vaknade jag upp och insåg att jag fanimej inte skulle kunna ha nån häst så länge jag studerar...

Det SUGER min energi just nu... studierna... Men snart är terminen över... längtar..

Kramas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback