Far valdtaktsoffer verkligen skylla sig sjalv???

Hur kan man nagonsin saga att ett valdtaktsoffer far skylla sig sjalv ?????
Och det som nastan ar mest skrammande ar ju att det ar unga killar och tjejer som
gett sin syn pa valdtakter..

Jag blir sa javla forbannad.

En liknanade undersokning gjordes har pa Irland for inte alltfor lange sen
och trots att jag int ekommer ihag vilken aldersgrupp som undersokts
minns jag dock att resultatet var i princip samma som nu..

Las Aftonbladets artikel
har



Kan ju inte lata bli att fraga,
vad tycker ni andra??

Far valdtaktsoffer skylla sig sjalv?

Kommentarer
Postat av: sussi

god damn it!!!!!!! ingen ska få ta ens liv på det sättet! usch! snipp snipp säger jag bara!!!!

2008-04-30 @ 09:31:09
Postat av: ejm

fy faan! ska vi gå ut på stan i trosor med en dold bazooka i och blåsa skallen av varenda jävel som kommer nära? Så "killar" lär sej hålla avstånd...

Postat av: sussi

hell yeah ejm!!!!

2008-04-30 @ 12:46:06
Postat av: Kajsa

KASTRERA!

2008-04-30 @ 18:24:55
Postat av: Kajsa

med en slö kniv

2008-04-30 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback