enough is enough

Nu är jag så dödligt less på att sitta framför den här sabla laptopen
att jag håller på å dö.
Så nu skiter jag i att jag har en massa saker jag måste göra
och ska städa undan lite här
och sen vara snäll och stryka Trevor's kläder till imorron
så han slipper göra det när han kommer hem.. för han har just åkt
från Donegal... och han måste förbi till Declan på väg hem... så
han lär ju inte vara hemma förräns kring elva...
så då tänkte jag vara snäll =)

För övrigt tror jag att jag ska ta och lägga iordning alla papper och sånt som jag behöver
tills imorgon bitti, så jag bara kan vakna, fixa kaffe
och sätta mig med jobbet direkt, utan att behöva sortera och grejja.

Sen ska jag nog lägga mig i soffan och slötitta på tv
..
nåt som jag inte gjort på alldeles för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback