en helg på SPA

Lorraine ringde just och frågade om jag
måste plugga första helgen i maj
...
för hon tänkte boka in sig på SPA
lördag till söndag.
och inte vilket SPA som helst
utan
Powerscourt Springs
där hon och jag tillbringade en helg för nästan två år sedan.

Det är världens underbaraste ställe
och man är som en helt ny människa när man kommer därifrån
.

Så jag sa att jag skulle prata med Trev
när han kom hem
så får vi se.
Jag är ju nämligen inte så rik nuförtiden
och Powerscourt är ju lite för dyrt för min student budget



Åh...
Jag vill
Jag vill
Jag vill

!


Finns det nåt underbarare än att få vara på SPA i två dagar??!

Tveksamt

!


image263


Kommentarer
Postat av: Anonym

SPA- Stina På Andning... det är du väl värd? med tanke på att det är mer än ett heltidsjobb att plugga! usch...själv får jag ångest bara jag tänker på skolan. urk på burk- som sussi brukar säga. kanske beror på att man inte har det bästa läshuvudet. du vet vad dom säger om mig va? -lyset är tänt, men det är ingen hemma!

2008-04-22 @ 22:06:26
Postat av: emma

oh, gad! -inte onajs omar... som man brukar säjja. Åh, ja kanske kommer jag också..

Postat av: sussi

hahahhaha! va? d är ett bra talesätt men klart att kajsa har lyset tänt OCH är hemma! =P

2008-04-23 @ 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback