en hård natt

.
Varken jag eller Trevor kunde sova i natt.
Vi vände och vred på oss hela tiden
och när jag väl lyckades somna
så drömde jag bara mardrömmar.

Jag vet att det beor på stressen jag är under just nu
med skolan och så
men jag tycker inte om att Trev är under så mycket stress
från sitt jobb just nu..
Han ringde nyss och väckte mig
och då fick jag veta att han nog sa jobba lördag
för att hålla koll på killarna så att de gör vad de ska,
för tydligen var det dem som försenat jobben.

Vad säger man till sånt då?
visst, att han ska jobba är ju en sak,
men att skylla allt på killarna?
Hm.

Ja, nu vet jag ju inte nåt om building engineering
men ett och annat om organisering av folk (inte av papper och skolböcker - jag erkänner!)
och jag kan ju tycka att det finns en annan orsak.

Nåväl.
Så länge min karl får sova om nätterna så spelar det inte
så stor roll.


Idag ska det fortsättas med skriverier.
Ungefär hälften gjort nu.
Hoppas ha resten gjort ikväll
så morgondagen kan användas till att läsa igenom det
och fixa layouten lite.

Phu,

Last minute Sally.
That's me


Jag längtar tillbaka till min varma goa säng...


image264

Kommentarer
Postat av: sussi

jag me......... vill oxå sova..... zzzz....

Postat av: sussi - igen

hihi, inget sånt var d faktiskt.. ska ju tattooa mig till veckan... =) han tog mig till en underklädesaffär där jag fick shoppa lös lite.. blev en BH å två par trosor.. sen middag på Cronan.. mums!

2008-04-23 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback