besatt av min email

Jag kommer på mig själv med att kolla min college email
flera gånger i minuten
och varje gång hoppas jag att mailet jag väntar på ska finnas där.

Jag vet att inte college professorer sitter och mailar elever på söndagar
men jag tycker som att de kan göra ett undantag.
Jag vill ju veta vad som händer angående min PhD utbildning till hösten
och de sa att de skulle höra av sig så snart de visste!

Som det ser ut nu så blir det Sligo i slutet av Juni iallafall
då de har nåt slags seminarie dit jag blivit inbjuden
för att träffa mina blivande professorer och annat folk
och jag längtar!
Det är ju tur att min bästa Wendy också blivit inbjuden
för allt blir ju så bra mycket roligare när man är två!
=)

Idag finns det även en stark känsla av att jag borde försöka ta mig till
Övik när/om jag åker hem till Sverige i sommar...
Det var alldeles för länge sen jag hälsade på min kära mormor och morfar
och även kusinerna med familjer...

Jag tror däremot att det är smartast att avvakta lite, och se om jag kan ta med mig hunden
och kanske passa på att stanna längre...
en månad eller så hemma vore ju härligt innan PhD programmet kör igång i början av oktober..
om de nu bara kunde höra av sig nån gång...
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback