Alfred

Satt just och pratade med min kära syster på msn
och vi började prata om hundar..

Och det slutade med att jag erbjöd mig att ta hand om hennes
underbart söta Alfred om det skulle behövas.
Systers pojkvän är nämligen superallergisk
och det verkar vara nån personlighetskrash mellan honom och hunden
så de är inte bästa vänner.

Bara han får alla vaccinationer han behöver så är han mer än välkommen hit.

Alltså.. det är ju inte säkert att vi kommer behöva flyga hit hunden,
men nu vet hon då att jag mer än gärna tar hand om honom..

För VEM kan motstå en sån här söting ???

image240

image241

Inte då Stina iallafall
!!!


..Så då vet du syster..
..det är bara att skicka hit honom..

=)

Jag tror nog att Stella skulle tycka det var kul om hennes lilla "kusin" flyttade hit..
men
måste han kastreras
!!

tough shit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback