.

Idag har jag absolut noll inspiration när det kommer till bloggandet...
iof spelar det nog ingen roll
eftersom mina vänner som läser det jag skriver
nog har fullt upp med annat
då det är valborgsfirande för hela slanten hemma.

Själv tänkte jag lägga mig på soffan
och titta på nåt dåligt program och vara lite lagomt lat
innan det är dags att börja med middan.

Ska även försöka hitta energi att tvätta och grooma min hund lite
och så måste jag fixa tvätten.

Har bestämt mig för att det inte ska bli många måsten idag.

Kroppen håller på att säga ifrån
så jag måste vara försiktig så inte jag kolappsar mitt under tentorna.
Därför passar det bättre att vila idag
och det har jag minsann tänkt göra =)


 


Kommentarer
Postat av: sussi

en kram till dig min kära vän...

2008-05-02 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback