Sunday

Oj vilken härlig dag jag hade hemma igår. Det var så skönt att bara vara.
Jag och min lilla hund gick på flera härliga promenader, och vi tränade stanna och inkallningar.. och fast det var en hel del störnings moment så gick det jättebra!! Hon var så himla duktig!!
Städningen som var inplanerad fick bli inställd, utan det ska jag försöka mig på nu på förmiddan innan Trev kommer hem. (..gör inte idag det du kan göra imorgon.. helt klart..)

Sen på kvällen så laddade jag upp lite bilder från mobilen, och satt och surrade med några vänner på MSN. Och då blev jag så himla glad, för Tess meddelade att hon bokat flyg, och kommer och hälsar på mig i December!! Jippie!!! En hel helg med min kära vän.. och eftersom vi inte har träffats på år och dar så blir det ju ännu roligare!!
Jag är såååå glad! Nu måste tiden bara skynda på så det blir December nån gång =)

Nu ska jag och min kära hund ut på promenad, och sen SKA jag försöka ta tag i städningen.. MÅSTE göras..=/

Och imorgon börjar skolan om.. gulp.

Här är då några av bilderna från min mobil.. fler finns på
min pixbox


Ellie sover i min resväska innan jag åkte

image39


det hjälpte inte att stänga väskan... hon SKULLE vara där ..=)
image40


Min kära vän Emma på promenad i Långnäs
image41


Höst i Långnäs
image42

image43


Harrträsket i Norrfjärden
image44


Badplatsen i Harrträsk
image45


Emma på roadtrip till Harrträsket
image46


Alfred- Syrrans hund
image47

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åhh sötast i resväskan! hon kände på sig att du skulle iväg såklart! usch nu börjar jag gråta igen.

2009-01-06 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback