skit

Jag har undvikit den här bloggen hela dagen.
På samma sätt som jag har undvikit all kontakt med omvärlden genom att stänga av mobilen i morse när jag steg upp, och inte svarat i hemtelefonen då det ringt.
Jag har till och med gått så långt i mitt "umdvikande" att jag vägrat klä på mig idag, utan har knatat runt här hemma i pyjamas.
Jag tänker intediskutera det här nå mer i bloggen. Det somär gjort är gjort. Kan inte ändra på saker.
Jag kan ju dock erkänna att om jag inte hade hund så hade jag bokat in mig på ett flyg hem till Piteå omgående, och inte kommit tillbaka innan skolan började om.

Så var det sagt.

Jag håller för övrigt just på att koka palt.. för första gången på flera år. Det lär ju smaka skit. Antar att det är smällar man får ta.
Ska åka och handla när Trevvan kommer hem, och vi har käkat. Kanske köper jag nåt gott och tröstäter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback