Saturday

Lördag morgon.
Vaknade tidigt av Trev som frågade vad klockan var.. sju.. alldeles för tidigt att vakna på en ledig dag.
Men då jag väl slagit upp mina blå var det kört, då gick det inte att somna igen
så nu sitter jag här i köket med en kopp kaffe
medans Trev snarkar vidare. Jag önskar jag kunde somna om så lätt.

Igårkväll hände inte så mycket. Trev skulle ju egentligen ha kört upp till Donegal efter jobbet
men han tog sitt förnuft till fånga och stannade hemma i helgen. Stackarn är dödstrött efter de två senaste veckorna.. han har jobbat som en tok. Det visade sig ju åxå.. han somnade i soffan kl 21.00 och var medvetslös.. lika bra att han stannade hemma.

Idag så har han funderat på att åka till Dublin och hälsa på lite folk
och jag är sugen på att följa med
men jag vet att jag BORDE vara hemma och plugga.. men jag skulle som vilja följa med, för det är en massa av det folket som jag inte träffat på så himla länge.. men jag borde vara hemma..

Ute regnar det och är lagomt grått och trist
och det är en sån där riktigt seg dag, som gör att man bara känner för att krypa ner under täcket igen och sova vidare..

image55

men JAG KAN JU INTE SOVA!! jädra skit!


Nä, om jag skulle ta och hoppa i duschen och göra mig klar för dagen.
Det blir nog en bra början.

Bjuder på en bild av två av mina favorit damer här i hus nummer 50.
De köptes som present till Trev, men jag tror jag gillar dem mer än vad han gör  =)

image54

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! heta brudar=)

2007-10-09 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback