Piteå

Så då var jag hemma igen.
Efter några dagars skoj hos mina vänner har jag landat i Norrfjärden igen.
Sitter och funderar på hur jag skulle kunna ta mig härifrån.
Tråk.
Jag undrar som om jag kanske skulle ta och cykla till stallet och se om världens bästa Hasse och Berith är hemma, men det är de väl inte med min tur.. plus att det är så himla blåsigt och kallt ute. Det känns verkligen att det är höst.

Ikväll ska jag kanske åka till Lisa.. för några vänner skulle vara där.. förutom Emma, för hon jobbar i natt och nästa natt. och det är ju tråkigt.. men jag ska nog sova där nån till natt innan jag åker hem.. kanske i början på veckan. Vi får se.

Näe , fy vad jag har långtråkigt. Kanske borde kolla upp när det går nå bussar . Nånstans. Åt nästan vilket håll som helst. Jag bryr mig inte så hårt.

Som ni kanske märker så har jag hemsk "hemlängtan " till Irland. Hur kan det bli så redan?!!?
Plus att när jag då åker tillbaka så kommer jag ju få hemsk hemlängtan till Pite och mina vänner.
Alltid ska det vara nåt.
It's not easy having too many places to call home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback