nära nu

Nu är klockan alltså halv fem, och det är dags att börja göra sig klar för att påbörja färden hemåt mot Irland.
Jag och Alfred har haft en mysig dag, med mys på soffan och promenader i parken kring huset. Han är verkligen n söt och snäll liten hund, även om han verkar tro att han egentligen är en riktigt stor och tuff hund =) (när han i själva verket är en blandis av Bichon frise' och Yorkshire terrier *s*)

Det kommer kännas konstigt att komma hem igen.. jag har ju varit borta nästan 2 veckor.. men som tur är så börjar ju skolan nu på måndag, så jag kanske kan få komma in i nån slags rutin. Missförstå mig inte, visst saknar jag Trevor och Ellie, men efter att ha umgåtts nästan dygnet runt med mina kära vänner här hemma så blir det ju plötsligt alldeles tomt i ens liv när de inte är omkring mig längre, och .. ja .. då är det bra att skolan börjar igen så jag får umgås med mina fina skolkompisar som är utspralade under sommaren.

Nä, nu ska jag hoppa i duschen och försöka fixa min nya frilla, så den ser någotsånär normal ut nu när jag ska komma hem igen.Lär ju ändå se ut som ett miffo när jag kommer fram mitt i natten.

Så, hejdå Sverige.. 'til next time  =)


Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback