måndag i piteå

Har just kommit hem från en övernattning hos Emma och Janne i Långnäs. Har haft hemskt trevligt, men var uppe och surrade alldeles för länge i natt, och det kändes idag.. Jag och Emma orkade it göra nåt.. men sen så åkte min stackars vän på att jobba natt.. så ..ja.. stackars. =)

I helgen har jag haft himlarns trevligt.. i fredags var jag hos Lisa, och Jenk, Jimmy, Nova, Veronica, Stefan, Tyra och Philip var åxå där (och då så klart David och Alma med!!!). Himla trevligt att bara sitta och surra.. skönt.
Sen på lördan kom Emma (en stund) och Lisa och Jenk, och vi käkade så himla goda tacos och grejjer, och en hel del annat slisk som de tagit med sig. Jag mådde dock lite illa vissa stunder..pga en viss ostbåge doft som kom i små puffar i min näsa. =)
Jag var sugen i ungefär en minut att gå ut..när lillebror paradade förbi och skulle iväg. Men det gick hemskt snabbt över kan jag ju lova. Han sa iof sen att det varit rätt mycket folk ute, men mest yngre, så vi missade ju inget iaf =)
Istället satt vi och såg TV och pratade, och det var så himla skönt att bara vara =)

Sen igår så gjorde jag ingenting, förräns på eftermiddan då jag åkte till Emma.. och ..ja .. jag trivs SÅ bra i deras hus. Nästan lite för bra tror jag.. de kanske blir less på mig =)

Imorgon ska jag nog ner på stan en sväng, och se om jag hittar nå fina vinterstövlar. Behöver egentligen nåra som fungerar som typ fodrade  gummistövlar, men som är snygga.. haha..tror ju inte jag lyckas =)
Sen på kvällen blev jag inbokad av Annso att komma och typ se film eller nåt, så vi får se hur allt blir. Kanske bror kan hämta upp mig när han åker hem från jobbet, för han lär ju jobba sent för att få  iordning den nya butiken till på torsdag. He orn sä.

Nu ska jag ta och se lite tv tror jag..kanske ringa en vän som jag knappt hunnit prata med sen jag kom hem.. får se om det svaras i luren.
Sen ska jag SOVA!!! är megatrött!

/S

Kommentarer
Postat av: sussi

hej vännen! kommer till piteå ikväll.. vad har du för nummer nu? puss...

2007-09-19 @ 07:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback