ledig idag !

Oj vad klockan är lite, 07.00.. jag har varit uppe sen 06 då Trevvans väckare ringde.. jag försökte ligga kvar, men Ellie ville ut, så då var det bara att stiga upp.
Jag antar att det är rätt bra om jag it sover så himla länge, för jag måste ju upp samma tid imorron för att åka till skolan,.. så..ja. Äh.
Antar att det är skönt att ha en ledig dag även om man vaknar tidigt =)

Skolan har börjat okej. Har fått hemskt mycket att göra på en gång, och vi blev tillsagda igår att bara MVG är "good enough", och att vi förväntas jobba stenhårt för att uppnå detta. SNARK!! En snabb titt på bok-listan för Contemporary Sociology fick mig nästan att storkna. 24 olika ämnen... och en miljon böcker till varje. FY FAN!
Men jag har tänkt försöka vara lite effektiv idag och skriva en lista på allt jag behöver från bibblan hittillt, och göra en raid där imorgon när jag är ledig i nåra timmar. Hoppas det blir bra =)
Annars har det inte hänt så mycket. Blir ju lätt så när skolan börjar om.. Men jag är faktiskt glad att vara tillbaka och få träffa alla kompisar igen.. och Sinead har flyttat in på campus, så det är ju såå nära!! + att hon bor med Catherine och Louise , och de är ju mina vänner åxå =)

Nu ska jag krypa upp i soffan en liten stund och se nyheterna innan jag börjar min dag på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback