ghost

Min lilla hund låg och sov på soffan
och helt plötsligt vaknade hon och började tokmorra åt TVn
innan hon flög ner på golvet och började skälla
mot "TV-hörnan".
Det var precis som att hon aldrig sett vår TV
eller så som att det stod ett spöke och tittade på oss
som inte jag kunde se.
Personligen hoppas jag på TVn, för Trev
ska bort på middag ikväll, och sen ska de visst ut på drinks
så han ska sova hos Declan.
Och eftersom jag är rädd för spöken sen jag bodde i mitt
haunted house i Clondalkin så vill jag inte ha nå såna i det här huset.
Det räcker väl med att jag har blivit aningens beroende av
GhostWhisperer
och halv-tvingar Trev att se det med mig för att jag inte ska bli rädd *s'*

Nu ska jag hoppa i duschen och sen sticka ner till stan
och skriva under på att jag fortfarande är arbetslös och inte har nåt liv.
Och så ska jag visst på posten åt Trev, och har tänkt kika runt lite
efter nå rea kläder nu innan skolan börjar.
Usch vad jag hatar att vara fattig.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback