Äntligen hemma!

Fastän jag saknar mina vänner och familj där hemma så är det ju så himla skönt att komma hem!!!
Jag är dödligt trött, för vi landade ju sent, och sen fick vi sitta på landningsbanan i nästan en halvtimme, för vi var tidiga, och ingen gate var ledig. Nåväl, vi kom ju iallafall fram=)

Stackars Trevor var så himla trött, men han var snäll och hämtade mig, och snacka om att Ellie blev glad att se mig. Haha. Den lilla stackaren har hållt sig vid min sida så¨gott som hela tiden sen jag steg innanför dörren, och har sovit på golvet bredvid vår säng i natt. Eller, sovit och sovit .. hon har varit vaken mest hela natten och farit och pillat mig på tårna och grejjer. Hon verkar ha vänt på dygnet totalt, och enligt vad Trev berättat så inbillar jag mig inte. Men det ska vi minsann försöka ändra på, och idag blir det full rulle. Vi har just komit tillbaka från en underbar promenad i solen.. och det är en sån dära riktigt härlig höstdag, med sol, men ändå klar och lite kylig luft! Jag är ju en höstmänniska.. och jag insåg nog inte riktigt hur mycket jag saknat just det här vädret.

Senare idag så ska jag försöka ta och städa upp vårt hus, som numera är någon slags ungkarlslya..=) Trev är ju normalt duktig på att hålla undan och så, men han har jobbat som en tok i veckan när jag varit borta så jag förstår om han inte orkat när han kommit hem.. men det ska vara rent och fint och allt ska vara på sin plats innan jag börjar skolan på måndag! Så är det bara!  För annars kommer jag gå och känna stress över det, när jag i själva verket kommer ha mycket annat att grejja med.

Jag har tänkt lägga upp lite bilder  hemifrån..men det får bli sen, för jag måste söka reda på kortläsaren , och det ids jag inte.. =)

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback