.....

sitter och försöker skriva en liten packningslista .. går skit. Jag behöver egentligen ingen lista, eller, jag borde bara skriva: Ta med så lite som möjligt. Men det är svårt. " Tänk om jag vill ha den där tröjan på mig" , "tänk om jag behver den dära jackan".. gha!! jag blir knäpp !

Jag har även lite bråttom, för halv åtta hade jag tänkt vara duschad och klar , och infinna mig på The Heritage Hotel för ett stycke möte med Dr Anthony. Så .. ja.. vi får väl se om allt funkar. Jag sa ju till Mange att jag skulle till hajna.. så .. jag hoppas det funkar =)

Nä, nu måste jag fortsätta packa. Valde att städa Trevs jeep (!!!!) istället .. men nu har ju han åkt iväg.. så jag har ingen undanflykt längre.

GHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback