YES!!!!

Yes!!

One down, three to go !!

Lycka ar en fardigskriven uppsats !! :)


Blev precis klar med min Social Policy uppsats. Den blev skitdalig, men jag orkar inte andra nat, for det orkar jag inte och jag orkar inte bry mig nat mer nu, for nu ska den lamnas in
och jag ska vara saaa glad och lycklig tills imorgon da det ar dags att ta tag i sociologin med hardhandskarna!!

Jag kanner mig SA less pa "older people", och aven om jag inte ar det egentligen sa vill jag bara krakas pa dem just nu.

image75
..jag menar.. jag tycker inte ens synd om den har tanten.. hmm..



Om det ar nan som ar hemskt haj pa det har med symbolic interactionism kan ni val hojta till ? Det ar nasta projekt namligen..

Nu sk jag ga och ata en mycket valbehovd lunch innan det ar dags for en timme "Sociology and Technology". Forelasaren ar snall och bra, men amnet ar trakigt. Sen maste jag vanta 2 timmar pa min buss som ska ta mig hemat.. GHA!!  jadra irriterande. Fast jag kan ju iof ga pa en slags forelasning som vi har kl 5.. men om jag kanner mig sjalv ratt sa blir det nog inte sa :)

OAO

Kommentarer
Postat av: sussi

varför e du less på older people?

2007-11-16 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback