What's a girl to do .. ??

Jag kom just på att det snart är jul

image83

och jag har inte köpt en endaste julklapp (!!)


Jag har som halvt bestämt mig för att köpa en flyglektion till Trev
och det kommer ju bli hemskt spännande för Trev mig, eftersom jag har gått och blivit lite flygrädd på gamla dar.
Jag får helt enkelt parkera mig uppe i restaurangen med ett glas vin och titta ut över flygfältet när Trev flyger sin kos.
Vi får se. Det är rätt dyrt, men det är han nog värd. Trots att han lämnat mig hemma själv nu igen.
Antar att det är mitt eget fel då jag inte ville följa. =)

image84


Som ni kanske märker har jag jätte tråkigt
Det är inget bra på tv och jag orkar inte plugga idag.
Jag fick ju inte somna om efter att ha vaknat halv fem i morse
och det känns.
Men jag är rastlös, trots att jag och Ellie var ut på en rätt så lång promenad
och jag tänkte att den friska luften skulle lugna mig lite, men inte det.
Borde egentligen tvätta och borsta (och föna..usch.) min lilla hund
men jag tror det får vänta tills imorgon, då vi vet om den lilla killen kommer hit till på måndag.
Annars blir det då bad.


Jag kom just på att min kära vän Ashling lånade mig första serien av Greys eftersom jag (förmodligen den enda i världen) bara sett ett endaste avsnitt. Kanske borde jag kolla på det nu ikväll då.
Jag önskar jag hade mitt bästa vin hemma, så jag hade kunnat hälla upp ett glas rött och slappa i soffan..
För er som inte vet.. mitt bästa vin är

image85

Mamen's pappa's bästa kompis äger vingården det kommer ifrån.. och det är gott !
Rekommenderas varmt !


Tråk tråk tråk


Jag sitter och kollar igenom alla bilder jag har på min dator
och
jag hittade en lite rolig en.
Den är då helt klart sann :
image86


Jag håller med apan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback