F##K Philosophy

Jag overlevde uppsatsen. Jag trodde dar ett tag att Platon och Rousseau skulle lyckas krossa mig..
..men inte det..
Nu ligger uppsatsen inne pa Social Policy kontoret och vantar pa lasning..
sa vi far ju se hur det gar.
Jag orkar inte bry mig langre.
Nu ar det Social Policy uppsatsen som maste goras under helgen ! :/

Igar var Ellie hos vetrinaren hela dagen.. jag lamnade henne kl 09 och hon var klar att aka hem klockan 16.. det var SA tomt och tyst i huset, det var nastan obehagligt. Jag kom pa mig sjalv flera ganger med att borja soka efter min lilla hund, tills jag kom ihag..

Som tur var sa hittade de ingenting pa rontgen, men de tror att hon kan ha en latt halsirritation sa hon fick antibiotika och hostmedicin for barn (!) och sen fick vi ga hem.

Det roliga var att hon lyckats charma alla i personalen, till och med den suraste "skoterskan".. sa lilla Ellie hade fatt spendera storsta delen av sin dag i deras personalrum istallet for nere i burarna med de andra hundarna.. sa det var ju bra :) Men GUD sa trott min lilla gumma var nar vi kom hem.. och hon madde inget bra.. men hon verkade ha kvicknat till en hel del nu i morse.. hon var nog bara supersliten..

Nu ska jag ta och kila ivag till min buss, och forhoppningsvis kan jag mota upp Trev nanstans pa vagen sa jag slipper sitta och pinas i tva timmar..

Skriver mer imorgon..jag vet att jag ar samst pa att lagga upp nya bilder, men jag ska forsoka fa fingret ur nu nan av dagarna..


OAO

Kommentarer
Postat av: Mija

Det känns väl skönt att ha den ur världen nu? :) Trevlig helg och tack för besöket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback