det är mycket nu...

Lördag.
Ensam hemma hela helgen. Jag och hunden.
Livet verkade inte tycka att jag har nog med saker att grubbla på
för igår fick jag veta att Ellie måste röntga sitt lilla hjärta och strupe på onsdag..
Min lilla strumpa.
Det enda som är bra i det hela är ju att vetrinären inte ansåg att det var akut
utan att vi kunde boka in en tid till veckan..
Jävla skit,
jämt jämt jämt ska det vara nåt som spökar.
Vi får hoppas att allt går bra.

Hon var då så himla duktig på halloween. Alla andra hundar på kvarteret skrek och hade panik över alla fyrverkerier
men inte lilla Ellie.. hon gick runt på trick or treat med Alex och Sandra =)

Annars har det inte hänt så mycket här i Portlaoise.
Min filosofi uppsats har blivit hemskt lidande då körningen har tagit mcket tid varje dag
men just nu känns det som att jag lika gärna hade kunnat sitta hemma och plugga, för jag kommer ändå inte klara den där jävla uppkörningen.
Ja. Idag är ingen bra dag som ni kanske märker.
Antar att det bara är att ta nya tag och försöka göra det bästa av situationen, vilket innebär att plugga stenhårt varenda sekund som finns kvar på helgen. (Ehh..don't think so..)

Jag hade tänkt lägga upp lite kort från mobilen, men det får vänta, fö min laptop
håller på att ladda ur, och jag har inte tänkt ladda den, för då blir det bara att jag fastnar här längre än planerat,
så bilderna får komma sen.. kanske ikväll..

O.A.O

Kommentarer
Postat av: Mija

Hon verkar vara en fin hund med stabilt psyke din lilla Ellie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback