A new week...

Da var det en ny vecka igen.
Tiden bara flyger fram
och jag hinner knappt med.
Men idag ar en bra dag och det hoppas jag att den far fortsatta vara ! :)

Min helg var lugn och stillsam
var dock sjuk fredag och lordag.. och lite halvkrasslig igar..
Hostar nyser och har ont i oronen.. men kanske har det borjat ga over nu. Vi far se.

Min kara Trevor hade stora planer med sin lediga tid, han skulle namligen rensa ur hela huset
och ga igenom varenda skap och KASTA (inte lagga undan pa vinden..*s*) allt som inte anvandes..
Jag hade pa en gang fransagt mig all inblandning och kurade upp mig under en filt pa soffan och invantade spektaklet.. :)
Men han var saa bra.. badrummet pa overvaningen var skinande rent och fint .. men sen tog hans lilla il slut, och det hande inte sa mycket mer pa stadningen den dagen..:) men badrummet blev ju fint iallafall :)

Lite senare lyckades jag kravla mig ut i bilen och folja med Trevor till stan, och vi gick runt i lite affarer, och Trev kopte nagra jeanspar..och jag tittade pa.. orkade knappt komma med nagra inlagg.. haha.. Stina var SJUK.. :)
 Sen lagade Trev !GOMIDDAG! och vi myste framfor TV'n.. Vilken harlig kvall !! :)
 Min basta Trev :)

image74


Sondagen foljde samma stil.. men vi akte ivag med Declan, Mamen och barnen och kakade middag och sen tog vi nagra drinkar pa en pub i stan.. det var hemskt trevligt, aven om varken jag eller Trevor kande oss sarskilt peppade.. men trevligt var det :) Sen nar vi kom hem fick vi ett ryck och stadade, dammsog och skurade golv.. blev sa fint :)

Sa nu ar det alltsa mandag, har akt in tidigt till skolan idag och ska forsoka gora klart min Social Policy uppsats
som ska in senast onsdag.. 
Jag blev sa lycklig haromdagen nar jag insag att jag kan ta en hel del fakta fran nagra andra uppsatser jag skrivit forut, och jag tanker inte kanna mig dum for att jag gor det, utan jag tanker bara pa Wendy's visdomsord.. "Don't reinvent the wheel.. if you have done stuff before..USE IT!! "  
I like Wendy :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback