Sunday

Söndag morgon. eller morgon vet jag väl inte.. kvart i elva.. har varit vaken länge.. duschat.. ätit frukost...läst tidningen... ska snart sätta mig och plugga, men det känns inte lockande..

Fyra tentor kvar.. imorgon, torsdag, måndag och lördag... hade en i fredags.. har aldrig ljugit så mycket på en tenta i mitt liv, så vi får hoppas att jag får G iaf. Efter tentan fick vi tillbaka uppsatsen som hör till samma kurs (40% av totalbetyget), och på den fick jag MVG , så jag borde ha klarat kursen... förhoppningsvis.

Borde klara tentan imorron åxå, kan egentligen vad jag borde, måste bara finslipa lite detaljer tror jag.. Richard Titmuss och Gösta Esping-Andersen är inte mina favvo killar just nu, men tydligen så var de ju hemskt viktiga för Social Policy, så jag får väl bita ihop... =) Är däremot HEMSKT rädd för tentan på torsdag.. the Economics of Social Policy... shit shit shit.. lorenz curves eller va d ens heter... gha!! jag kan INGET till den, och det är mitt värsta ämne.. håll tummarna.
Nu ska jag fixa mig en kopp kaffe och sätta mig och plugga... latmasken Trev ligger på soffan och ser tv..trodde han hade massor att göra idag..? skulle inte han på rallytävling??  hm....måste undersöka.

Kram till alla mina fina vänner där hemma, som är så gulliga och hör av er till mig här borta.. means the world to me...


Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback