JIPPIE!!!!!!! jag är så glad..tralalalalaaaa...

JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!

Nu är Stin glad, glad, glad, glad.... =) ringde till Bob och Sally igår, och vi ska åka dit på torsdag och välja valp och betala deposition.. sen får vi hämta hem henne efter mina tentor....!!!!! jag kunde knappt sova i natt för jag var så glad.. =)

!! jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie jippie !!

För nån minut sedan så åkte Trev och hela hans familj (typ) iväg till Trev´s kusins bröllop... jag är SÅ glad att ja inte har tid att fara, var skönt att bara sitta med en kopp kaffe i handen och studera allt springades hit och dit, och rusning till frisörer och make-up´are.. snark. hade inte orkat med det. Inte idag.

Så nu ska jag vila en liten stund (sov it nästan nå inatt) och sen sätta mig och plugga. Satt en stund igår, och det gick rätt ok.. så..ja..tror jag faktiskt kommer tycka det är rätt kul och plugga idag... Sociology of popular music..jag menar..vad kan gå fel när 50% av tentaplugget är musikvideor på youtube.. ? =) måste bara få in lite teori i det hela åxå.. men ..ja.. vi får se hur det går =)

Nu ska jag kila iväg och ringa min vän och berätta hur glad jag är. Hon har nämligen inget internet, så .. ja.. äh.. =)

Lisa, du är SÅ rolig.. hälsa Davve =) saknar dig..!!!

Stin


Kommentarer
Postat av: Danne

Vovve?! =) Vad blir de för ras?

2007-05-21 @ 13:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback