i'm so happy

Jag är så glad ..tralalalaaaa...
Trots att tentorna närmar sig med stormsteg så är jag så himla glad, för jag fick ett till MVG på sociologi arbetet som vi fick tillbaka igår.. Det är ju tur, för vi betygsätts bara på arbetena i den här kursen, ingen sur tenta.. så jag får kämpa med den sista nu bara så den blir bra den med.. kanske får mvg i slutbetyg trots allt =) *hoppas*
  Förutom det så sa våran lärare (världens bästa Wendy!!) att hon inte var ett dugg orolig för min skull när det gäller tentorna.. "I can tell by listening to you talking that you know it.." sa hon till mig igår, och då blev jag glad..SÅ glad. Hade önskat att vi hade henne som lärare nästa år med, men det verkar ju inte bli så.

Solen skiner fortfarande här borta, min gräsmatta växer så det knakar, och det är ju bra, förutom att jag måste nog ut och klippa gräset IGEN... blä. äh. det SER ju fint ut iaf =)

Jag längtar till imorron, sista dan  i skolan för i år.. sen är det bara tentorna kvar, och sen är Stina FRIIIIIIIIIIIII !!!!!! wihooo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback