annu en torsdag..

veckan ar slut.
igen.
wihoo.
har insett att jag bara skriver blogg pa torsdagar. men det kasnke andras da jag nan gang far tag i nat slags bredband, men det verkar ju ga segt.
kanske fram emot sommaren eller nat om jag har tur.
vem behover bredband pa sommaren ens? da ar man ju ute i solen och myser, om man nu inte jobbar, vilket jag garanterat kommer behova gora eftersom jag ar fattig och sa.. men jag vill ju kopa en hund och det gar ju inte om jag jobbar. maste ju vanja den lilla knorten med livet.. kan ju inte lamna han sjalv.
naval.
nu maste jag springa ivag till min buss.
men jag ar glad for jag ar ledig imorron.
och Lorraine och Dermot kommer och halsar pa i helgen
och vi ska ata god mat och dricka gott vin imorron kvall.
problemet ar bara att jag maste (pa nagot slags super satt)
hinna stada hela mitt hus + tvatta ungefar 100 maskiner med tvatt
och allt annat som jag inte haft tid med i veckan da jag har varit sa ambitios i skolan.

na, maste rusa.

kram

.
ps.
idag har vi lyssnart pa the smiths pa min basta forelasning.
mumma.

ds

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback