Spain

Bara en dag kvar till vi sticker iväg till Spanien på min första riktiga semester på HUR länge som helst. Jag längtar så himla mycket !! Ska bli kul. Vi är så många kuliga folk som åker samtidigt, och att vi slipper de riktiga "turist stråken".. skoj skoj skoj!!
Lilla Ellie åkte iväg till "farmor och farfar" igår, och det känns så konstigt att vara utan henne. Ganska skönt att få vila upp mig lite måste jag ju dock säga, men ...ja det är tomt. Men hon kommer ju (förhoppningsvis *s*) hem samma dag som oss, så det blir ju bra.
Nu ska jag snart sova, har en lång dag framför mig imorgon, mycket att göra.. Sen måste vi brassa iväg till flygplatsen kl 3 på  natten, och hämta up Declan från bröllopet i Dublin, och försöka få alla killar ombord på planet =)

Skriver mer nån annan dag.

Stin.





www.stin.pixbox.se
http://stormstina.blogdog.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback