Saturday Night Fever

Lördag.
Klev upp halv sju. Släppte ut valpfan, stegade iväg mot duschen. Jag behövde inte väck Trev i morse, det gjorde min lilla dirtbag till hund =) sen bar det av till Naas, där Trev kollade så hans killar gjorde vad de skulle, sen for vi in till Dublin en sväng. Vi stannade till på Trevs kontor, sen upp till han chef, sen hem. Då vi kom hem var Declan och Mamen här, så vi tog en kaffe (Declan tog en Jameson & Coke *s*) sen kom ett gäng i en bil, och Trev skjutsade dem till stan, sen kom Brian och vi surrade och tog en öl innan Trev kom tebax. Sen skjutsade Trev han till stan (han skulle med de andra på Gaelic Football match) sen kom Trev hem, och vi sitter här och surrar och tar en öl var innan det är dags att göra sig iordning och bege sig in till stan för att teama upp med fotbollsfantasterna på krogen. Det sja bli kul att festa med dem igen, var hemskt länge sen, och jag lovade Alan att jag skulle komma och ta några pints =)
Ellie passade på att smita iväg ut på kvarteret mitt i allt tumult med alla folk som kom hit..och hon hann in i varenda (jaja..nästan) grannes trädgård och hann busa med alla barn innan hon blev fångad igen... personligen så lyckades jag halka på det dyngsura gräset och mina snygga jeans blev täckta i lera.. damn it.. skulle ju ha dem på mig ikväll..jag lyckades tvätta dem i handfatet, med lite hjälp av DAZ washing powder, så nu hängr de här över Trevs superelement, och förhoppningsvis kommer de hinna bli torra.. annars har jag inget att ha på mig... =/

Nu ska jag ta och hämta mig en till öl i kylen, eller varför inte en svensk kopparbergs cider... har inte druckit dem på flera år, men nu känns det som att det är läge..för det har inte regnat här på hela dagen. Det är rekord. Iof är det ju mulet och så, men .. ja.. det regnar ju inte... =)

stin.

Dagens Visdoms Ord:

image13


<<< ---  tavla i mitt hus   =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback