REKORD!!!

Jag tror att jag just har slagit personligt rekord. Klockan är halv nio..och jag har rastat hunden, tömt/fyllt diskmaskinen,tvättat två maskiner smutstvätt, dammsugit, och moppat golven.. phu..inte dåligt för en dam som AVSKYR att städa. =)


image19




Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, sen hoppa i duschen, göra mig iordning, och packa mina, Trevs och Ellies grejjer, och sen kommer Mamen och hämtar mig (och valpfan) och brassar mot Donegal. Killarna kör direkt från Dublin, så det blir en liten roadtrip för oss damer i Mamen's nya bil =)
Det ska bli kul att åka dit, har inte varit där på några veckor, + att det är "festival" ute på ett ställe, där Dermot's brorsas pub är.. musik och grejjer. skoj skoj.

Igår gjorde jag inte så mycket.. promenixade med Ellie, for på stan med Mamen, handlade lite olika grejs, bland annat födelsedagspresenter till Shauna och Conor som har födelsedags kalas imorgon..  Sen åkte vi iväg till en slags skog och kikade, och sen for vi hem till Mamen där vi käkade och chillade.. Kring sju kom Trev, och en timme senare klev de andra grabbarna in.. sen käkade vi go middg, och sen hem.. Jag och Trev såg den äckligaste dokumentären om 9/11.. och jag satt där med tårarna i ögonen.. obehagligt. Trev var ju i NewYork när det hände, och från hans jobb så hade han perfekt "utsikt" över twin towers.. huvva.

Jag har ju då för övrigt fått sova en hel natt.. Ellie vaknade inte förräns Trev for på jobbet kring 6.45, så det var ju skönt.. hon ligger då här och sover nu.. sötapan. Jag tror däremot att hon inte mår helt 100.. så jag ska kika upp till Ulrike (Vetrinär som bor granne med Trevs mor och far) imorgon, och se om hon kan kolla igenom henne.. om inte annat för att jag ska sluta oroa mig.. men det är nåt som inte stämmer.. Vi får väl se.


image18

Nä, nu ska jag gå och käka frulle..

Enjoy the wekend..


Stin.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback