målning står på schemat

Jag har haft en megakul helg, fullt ös.. tills igår kväll.. men jag får uppdatera lite senare.. ska just göra mig klar för att sticka iväg till Mamen och måla ett staket som LÄTT är några kilometer långt. snark. Så går det när man är snäll och lovar.Det är ju tur att solen skiner iaf.
Har just beställt en sele till Ellie. Blev sur för de snygga färgerna var slut, så det fick bli en röd/svart.. ska in till Dublin sen i veckan och se om jag hittar nån finare, men den här kommer om 2 dagrar ungefär, så den får duga tills vidare. Trev tycker jag svammlar , men det var ju faktiskt   " doctor's order".. och man ska ju lita på sin vetrinär.speciellt Ulrike som är så duktig.
Så här ser fanskapet ut iallafall...
image20
så.. som sagt så får det duga.

Skriver mer ikväll


Stin.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback